Case study

Jak jsme pomohli Cancomu zkoordinovat postupy v Zabbixu napříč celou společností

Se společností Cancom jsme se seznámili na našem školení. Richard Germanus (Manager Strategic Services – Monitoring at CANCOM Slovakia) oceňoval naši komunikaci a profesionalitu. Rozhodl se pro velkou výzvu.  Společně jsme se pustili do sjednocení systému, ve kterém je zapojeno přes 200 firem, pro které je určen monitoring Cancomu, jenž sleduje jejich infrastrukturu.

Klient: Cancom
Služby: Cloudové aplikace a transformace, IT Consulting, IT Security, Data Management, Smart Energy Management a mnoho dalších

O klientovi Cancom

Společnost Cancom poskytuje služby v různorodých odvětvích. Má klienty v řadách hotelů, finančních institucí, automobilového průmyslu nebo zdravotnických služeb. V rámci Cancom Managed Services se zaměřuje především na monitorování klientů v regionu DACH.

Denně monitoruje přes 30 000 zařízení, která jejich klienti nutně potřebují pro svůj provoz. Společně s initMAXem teď pracují na rozšíření kapacity monitoringové infrastruktury, která je aktuálně schopna zpracovat 35 000 hodnot za 1 sekundu.

O klientovi Cancom

Výzva pro nás

Před námi stála velká výzva. Sjednotit 5 IT monitoring systémů napříč Cancomem a zahájit migraci s využitím Zabbixu.

  • Přesvědčit Cancom a jeho vedení k velké investici do migrace IT monitoring systémů na Zabbix
  • Navýšit kapacitu monitorovaných zařízení 
  • Vyčistit systém a připravit ho na migraci do Zabbixu
  • Nastavit systém Zabbix, ve kterém spolu komunikuje přes 200 firem

Naše řešení

Jak probíhaly jednotlivé kroky řešení?

  • Dvoudenní workshop s výstupní 20stránkovou analýzou systému Cancom
  • Identifikovali jsme problémy a navrhli jejich řešení 
  • Pomohli jsme Cancomu odargumentovat navržené kroky a díky tomu se vedení firmy rozhodlo pro velkou investici do migrace IT monitoring systémů
  • Společně s Cancomem jsme zkoordinovali postupy v Zabbixu napříč celou společností
  • Cancom pořídil hardware, který zvládne monitorovat o polovinu více zařízení než dosud

 

Ještě než se projekt celý uzavřel, byly již viditelné výsledky. Podařilo se zvýšit původní limit z více než 20 000 zpracovaných hodnot za sekundu na až 35 000 hodnot za sekundu, což představuje téměř dvojnásobné navýšení kapacity. Všechna zařízení spolu nyní komunikují v jednom přehledném systému. Společnost Cancom má všechna svoje i zákaznická řešení pod kontrolou a nepřetržitým dohledem.

Více o této službě

5 systémů

Sjednocených do 1 (Zabbix)

35 000 hodnot za 1 sekundu

Monitoringové infrastruktury rozšířeno z původních 20 000 hodnot

10 let

Zkušeností s monitoringem

52

Celkový počet získaných certifikací

Richard Germanus

Richard Germanus

Manager Strategic Services – Monitoring at CANCOM Slovakia

„Tomáš má kolem sebe dobrý tým profesionálů. A o ty se může opřít zase můj tým. Naše komunikace funguje na více úrovních. Potkáváme se na průběžných workshopech i na Zabbix summitu v Rize, což považuji za takový benefit. Máme za sebou rok servisní spolupráce s initMAX, jsme spokojení a rozhodně budeme ve spolupráci pokračovat i dál.“

Máte zájem o tuto službu?

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

Kontaktní osoba - foto

Tomáš Heřmánek

Volba č. 5 na infolince

+420 800 244 442

info@initmax.cz

"(Vyžadováno)" indicates required fields

GDPR(Vyžadováno)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.